کشف موادخوراکی و  لوازم آرایشی قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری سمند در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طــرح برخورد با خودرو‌های شوتی پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس صورت گرفته در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری سمند در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران پس از توقف خودرو ودر بازرسی از آن، ۴ هزار و ۵۲۴ قلم انواع مواد خوراکی شامل نسکافه، شکلات، عسل و... کشف و یک نفر دراین خصوص دستگیرشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن‌ها برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد درپایان گفت:شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف لوازم آرایشی قاچاق از وانت پیکان

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ خدایی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو ۹۸۴ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.